Talentek és Glyphek

Több talentfát is találsz lejjebb, ezek különböző szituációkban lesznek hasznosak számodra. Adunk pár támpontot is, ami alapján saját magad variálhatod a talentedet adott boss-nak megfelelően.
 

1.1. Általános talent

A következő kép egy általános választás a Resto Druidának.
Tartalmazza a legtöbb healt növelő talentet, ugyanakkor a  Nature's Cure -t (ami a mágikus debuffok eltávolítására szolgál) nem.

  • Prime Glyph-ek

Glyph of Lifebloom

Glyph of Rejuvenation
Glyph of Swiftmend

  • Major Glyph-ek

Glyph of Healing Touch

Glyph of Rebirth

Glyph of Wild Growth

  • Minor Glyph-ek

Glyph of Mark of the Wild

Glyph of the Treant

Glyph of Unburdened Rebirth

Ez a talentkép is gyakran használatos. Itt már szerepel a  Nature's Cure . Ez a talent nagyobb mana pool-lal lát el, ugyanakkor elveszíted ezért a  Genesis-t.

  • Prime Glyphs

Glyph of Lifebloom

Glyph of Rejuvenation

Glyph of Swiftmend

  • Major Glyphs

Glyph of Healing Touch

Glyph of Rebirth

Glyph of Wild Growth

  • Minor Glyphs

Glyph of Mark of the Wild

Glyph of the Treant

Glyph of Unburdened Rebirth

1.2. A talentkép testreszabása

A Resto duidának a legtöbb talentpontja fix, de marad azért pár választási lehetőség. Mi most csak azokra fogunk kitérni, amelyek az aktuális kontentben jelentősek lehetnek.

Ezenfelül megtudhatod azt is, mit csinálnak a fontosabb glyphek.

1.2.1. Talentek

  • Resto ágon
    • Mindenképpen érdemes kitenni a  Nature's Cure -t (1/1). Ez teszi lehetővé, hogy mágikus debuffokat távolíts el. 25-ös raideken nem lesz rá szükséged feltehetőleg, de 10-esen - a raid összeállítástól függően - szinte biztosan.
    • 2/3 vagy 3/3 a  Nature's Bounty -ra. Ha kitettük a Nature's Cure-t ide 2/3-at kell tennünk. Ellenkező esetben 3/3.
  • Balance ágon
  • Érdemes kitenni a  Genesis -t 2/3-ra. Ezi növeli a periodikus heal spellek erejét és a  Swiftmend -et 4%-kal. Ez a legjobb választás, ha extra healingre törekszel. Ha mégsem, ezek a pontok elhelyezhetők a  Furor -n (Feral ágon). Ezzel növelheted a mana pool-t. Ha emellett döntesz kevesebb Spirit-re lesz szükséged, amit Reforging-gal átpakolhatsz Mastery-re, így növelve kicsit a teljesítményt.

1.2.2. Glyphek

Felesleges túlragozni a témát. A lejjebb szereplő glyphek befolyásolják a teljesítményt. Más glyphek is lehetnek hasznosak vagy kényelmesebbé tehetik a játékot, de elég egyértelmű a választás. Ezek kellenek és kész!

1.2.2.1. Prime Glyph-ek

A kötelező három Prime Glyph ez:

1.2.2.2. Major Glyph-ek

A következő két major glyphet érdemes használni:

  • Glyph of Healing Touch: Minden castolt  Healing Touch 10 másodperccel csökkenti a  Nature's Swiftness cooldown-ját. (persze, ha éppen cooldownban van :) )
  • Glyph of Rebirth: A  Rebirth -szel felélesztett targeted 100%-os HP-val tér vissza. Praktikus és feltétlenül szükséges, hiszen csökkenti annak az esélyét, hogy a combat alatt felélesztett játékosok újra azonnal elhalálozzanak területi sebzés miatt.

A harmadik esetében választani lehet, szeretnénk-e használni a  Glyph of Wild Growth-ot.
A glyph hatására a  Wild Growth plusz egy célpontot gyógyít, viszont a cooldown nő 2 másodperccel. A végeredmény az, hogy - amennyiben van elég gyógyítandó játékos- nagyobb lesz a teljesítmény (Egyértelmű, hogy 25-ös raideken ennek nagyobb az esélye), ugyanakkor csökkenni fog az idő, amíg a spell fent van (7 sec a HoT, és 10 sec a coooldown a glyph-fel). A fennmaradó időt ki lehet tölteni extra spellekkel. El kell dönteni, mi a fontosabb: egy 6. ember gyógyítása, vagy hogy tovább lehessen fennt a spell.

Amennyiben nem ezt a glyphet választod, bármelyik Major Glyphet választhatod, bár várhatóan kevésbé lesznek jók.

1.2.2.3. Minor Glyph-ek

Egyik Minor Glyph sem szükséges, így szabadon lehet választani a következő négyből:

 

 


Készíts ingyenes honlapot Webnode