Alysazor

Eme madaracskát nem más, mint a később bossként is visszakösző Fandral uszítja ránk, miután tanúi lehetünk, ahogy kiselőadást tart pár más druidának ( és átverekedtük magunkat a tűzmadár trashen ).
Maga a fight némileg speciális, a raidet ugyanis két részre kell osztani - a szokásos 2 tank - 2 ( vagy 3 healer, igazából ez azon is múlik, hogy mennyi interruptunk van ) - 5 vagy 6 DPS-ből 1 vagy 2 DPS-t ( amiben akár lehet melee is, lásd majd a videót ) fel kell zavarni, hogy az égben üldözze a bosst, míg a röpképtelen mihasznák lent aprítják majd az addokat. Időnként persze a boss lelátogat a földre, ahol szépen meg lehet ruházni, valamint folyamatosan kezelni kell a megjelenő addokat, ill. kerülgetni a tüzeket.
A Dungeon Journal ugyan 4 részre osztja a fightot, én azonban csak két fázist különítek el - amikor a boss fennenn száll, mint a győzelmi zászló, valamint amikor a földre kényszerül. Lássuk akkorhát a boss képességeit.
Firestorm - a beköszönő képessége, más beírja, hogy /wave, Ő csak kiszabadulva a forró magmából megkínálja a raidet egy kis sebzéssel + ellöki a vesztére törő balgákat. Máskor ezt nem fogjuk látni tőle.
Volcanic Fire - ezt a falat a bejárathoz idézi, lezárva azt. Mintegy ajtóként funkcionál, megakadályozva, hogy a kifussunk a területről és mutatva, hogy tanult a Blizzárd némiképp Atramedes esetéből.
Blazing Claw - a terület közepén keresztülrepülve, azt, aki botor módon középen ragad, megkarmolássza, nagy eséllyel végezve vele. Az aktuális raid leader nagy valószínűséggel hangosan kiabálja majd a pillanatot, amikor mindenkinek ki kell menekülnie szélre, hogy ezt elkerülje. A pull után, mikor mindenkit ellök, szintén megtekinthetjük eme képességét, célszerű elfutni előle, mielőtt lekaszálja a full raidet.
Molting - egy alap, folyamatosan jelen lévő képessége a bossnak, amelynek következtében hullajtja majd tollait.
Molten Feather - a toll, amelyet leejt. Ezekre a szokásos 'use' animációval lehet kattintani, amint összeszedsz hármat, fel tudsz repülni, hogy ott üldözd a bosst. Értelemszerűen ezt a két kijelölt DPS-nek kell megtennie. Ha felrepülnek, megkapják a buffot, amellyel fenn maradnak ( lásd lent ), valamint mozgás közben is tudnak castolni és gyorsabban is mozognak majd. Miután a felküldendő DPS-ek összeszedték a tollakat, érdemes a castereknek felszedniük 1-1 tollat, hogy ők is castolhassanak mozgás közben, valamint kicsit gyorsabban tudjanak pozícionálni.
Wings of flame - immár a pala szárnyak mintájára saját szárnyakkal rendelkezünk majd. 20 secig tart, ill. amíg a boss le nem oldja rólad, de frissíteni lehet ( lásd lent ).
Azok a szerencsések(?), akik arra kárhoztattak, hogy fennen kövesség a bosst, a következő képességeket is magukévá tehetik:
Blazing Power - Johnny Cash egyik nagy klasszikusát idézi a boss, amikor tűzköröket teremt a levegőben. A felrepült DPS-eknek ezt kell felkapkodni, amely egyben buffot is jelent majd. Maga a kör 3 secig létezik, ezalatt kell keresztülrepülni rajta, mint ahogy a cirkuszban láthatjuk. Egyrészről frissíti a buffot, amely 4% hastét ad, amely stackelődik természetesen, másrészről tölt némi manát / rage-t / energyt / fókuszt / egyéb erőforrásokat, és ami fő, hogy frissíti a Wings of Flame buffot, ami fenntart, így nem pottyansz le.
Alysra's Razor - abban az esetben, ha a fennt lévő DPS igen pro, és elkapja az összes tűzkört, ill. a rajtuk lévő haste buff nem esik le ( 30 secig tart ), előbb v utóbb elérik a 25ös stacket. A megnövelt haste miatt ilyenkor már +100%-al aprítják a bosst, valamint ekkor felkerül rájuk eme buff is, amely további +50% critet eredményez számukra.
Incendiary Cloud - a rengeteg bab miatt, amelyet a boss korábban elfogyasztott a pórul járt és jól átsült kalandorok mellé, ilyesfajta felhőket hagy maga után, amelyeket áthaladva az egyszeri Superman sebződik. A repülő DPS-eknek el kell kerülniük értelemszerűen.
Ez a rész eddig a boss megjelenésével, és a kijelölt DPS ( ill. DPS-ek ) feladataival foglalkozott - azaz, hogy kapjanak fel három tollat és eredjenek a boss nyomába, aholis a köröket összeszedve egyre gyorsabban és gyorsabban tudják aprítani a bosst.
Ezalatt persze a földön maradt társaiknak is meg kell küzdeniük a boss kísérőivel.

Ezek pedig:
Blazing Talon Initiate - ezen mob a terület szélén áll, és folyamatosan tűzlabdákat gördít befelé a terület belseje felé. A DPS alapvetően ezt öli P1-ben, csak ha már elfogytak, akkor üti a fiókákat.
BrushFire - ez a tűzgubacs, amely nem átall mindenfelé elgurulni, s akit elkap, azt megsüti. Ki kell térni előle.
Fieroblast - ezen varázslatot már meg lehet szakítani, és kell is, mivel igencsak sokat sebez. Alapvetően BrushFire -> Blast -> Brush -> Blast sorrendben castolja őket, de előfordul néha, hogy két Blastot castol egymás után, amely miatt 2 interrupt - képes karakter kell egy addra. Ez azért is így van, mivel egy blast szakítása után a 10 sec CD nem jár le a szakításokról, mire megint jön a következő Blast. Ezek igen sokat sebeznek, valamint feltesznek egy buffot az addra, amely még több sebzést jelent, előbb vagy utóbb healhetetlenné téve a fightot.

Fire it up - a buff, amit kap az add, ha sikerül castolnia egy blastot. Erősen kerülendő, hogy ez megtörténjen.
Alapból két add van csak kint, a terület két oldalán, végezni kell velük, mire jön a következő. Ha ez hamar megtörténik, akkor be lehet segíteni a tankoknak a fiókák bántalmazásába. Fix helyen jelennek meg, fix sorrendben, akárcsak a kukacok.
Voracious Hatchling
Ez egy röpképtelen madár, tankonként egy jelenik meg, fel kell őket kapni és szépen lefaragni az életerejét. Ezt a tank kb egymaga el tudja intézni, mivel kap egy szép 10x sebzést rá. Mindeközben többféle debuffot is kiosztanak, abban az esetben, ha a szintén megjelenő lávaférgeket nem tudják megenni. Az add képességei:
Imprinted - a jó öreg fixate. Amikor az add kikel, összetéveszi bizonyára az anyjával, s egyből megtámadja a legközelebbi ellenfelét. Csak és kizárólag őt támadja, de cserébe a célpontja (=tank ) kap némi bónuszt a sebzésére ellene.
Satiated - mint minden újszülött madárfióka, Ő is azt szeretné, hogy jóllakjon. Amennyiben a tank megeteti ( lásd lentebb ), akkor megnyugszik, ellenkező esetben dührohamot kaphat. 15 sec után éhezik meg ismételten.
Hungry - senki sem szeret éhezni, a madárka sem. Amikor éhes, akkor 20% eséllyel dührohamot kap.
Tantrum - ADJ KAJÁT! Amennyiben szegénykét kiéheztetik, begorombul, és dupla olyan gyorsan dupla akkorákat üt.
Gushing Wound - egy remek kis debuff, amelyet felpakol és különlegessége, hogy addig sebez, amíg a célpont hp-ja el nem éri a maximális 50%-át, csak ezután esik le
A másik féle add a kaja a fiókáknak:
Plump Lava Worm - Nem lehet targetelni, ellenben maga elé egy csóvában sebez. Ez jelenti a fiókák táplálékát, ettől laknak jól.
Lava spew - a spell, amely végén lefröcskölik az előttük állókat.
A földön ragadt raidnek tehát a feladata világos - a két tank rááll a két megjelenő addra, és elkezdi őket etetni. A DPS közben öli a tűzgolyóidéáző initaitiveket, ha azok elfogytak, akkor a fiókákat. A megjelenő tűzlabdákat el kell kerülni, minden spellt be kell szakítani.
Gondot jelenthet, ha a fiókák nem halnak meg, mire jönnek a tornádók. Ez főleg olyan tankok esetén fordulhat elő, akiknek nincs még túl jó gearjük. Ilyenkor egyrészt a DPS-nek be kell segítenie, másrészt itt a tankonak sokkal inkább DPS rotát kell tolniuk, mintsem aggro / tank rotációt ( persze a sebzéscsökkentő debuffokat fel kell pakolniuk ). A tankoknak erre figyelniük kell, szükség esetén némi reforge hit-re segít a dolgon.



Előbb vagy utóbb a boss úgy dönt, hogy visszatér a földre, megfáradva kissé. A repkedő DPS-ekről leesik a buff, és lepottyannak 5 sec múltán a földre. Ez akkor kezdődik, ha a két fióka elhullott ( ill. ekkor lejönnek a földre az eddig fenn szálldogáló druidák is, őket is lehet targetelni ).
Fiery Vortex - Elsőnek átszáll középen, akárcsak az elején, és tornádókat idéz. Aki középen van, jobban teszi, ha kiáll oldalra.
Fiery Tornado - a teljes csatataret beterítik a véletlenszerűen mozgó tornádók, amelyek ha elérnek valakit, akkor az értelemszerűen sebződik. Mindenki szélen marad és próbálja ezeket kerülgetni.
Blazing Power - ugyanaz, mint amit fenn művel, egy tűzkör, amelynek egyik fele a föld alatt van, így csak át kell bújni alatta, mintha csak limbózna a karakter. Hatása ugyanaz, 4% haste és némi töltődés. Bárki felszedheti, de természetesen az az ideális, ha a fennt repkedő DPS-ek frissítik vele a buffjukat, ill. próbálják vele elérni / megtartani a +50% critet és +100% hastét.
Ezen kívül még egy debuff is jelen van, amit az kap meg, aki túl messzire ( 50 yardnál távolabb ) van a középponttól, ahonnan indulnak a tornádók. Ez azért van, hogy ne lehessen safe spotolni, valamint könnyedén megöli a repkedő DPS-eket, amennyiben P2 elején nem jönnek le azonnal.

A tornádók elkerülésére a legjobb módszer az, ha beállunk egy tornádó mögé, futunk utána, majd amint bal ( vagy jobb ) oldalra elmegy mellettünk egy másik, akkor befordulunk mögé. Innentől emögött futunk, szintén, ha elmegy mellettünk bal ( vagy jobb ) oldalon egy, akkor visszaállunk amögé, stb., stb.