Lord Rhyolith

Kétfázisú harc.
Az első fázisban a bosst nem kell tankolni, helyette lábainak DPS-elésével irányítani kell, amíg páncéljától meg nem szabadul.
A második fázis tank&spank, raidsebződéssel és ami kell.

Jöjjenek első körben a képességek:

Obsidian Armor - páncél, ami a bosst óvja. Csak úgy lehet leszedni róla, ha egy aktív vulkánra vezetik a bosst, amely esetben egy stack leesik, és életre kel. Ezzel ilyenkor végezni kell, különben visszakerül. A boss normálban 80 stack-el kezd ( PTR adat, még változhat ), minden egyes stack csökkenti a bekapott sebzését 1%-al.
Concussive Stomp - egyrészről sebez, másrészről ellök ( ha közel vagy hozzá ), harmadrészről pedig minden egyes alkalommal, amikor ezt megteszi, 2 v 3 vulkán jelenik meg, amelyek közül arra, amelyik aktív, majd rá kell vezetni a bosst, a nem aktívakból pedig láva folyhat időközönként
Drink magma - jó esetben ez az a képesség, amelyet nem tapasztal meg a raid. Amennyiben a boss nincs jól irányítva, elérheti a csata helyszínéül szolgáló kürtő szélét, amelyben bugyog a láva. Ha ezt megtörténik, akkor masszív AoE éri a raidet, amely könnyen wipe-hoz vezet.
Thermal Ignition - néha sebzi a körülötte állókat, és idéz egy adag Fragmentet vagy egy Sparkot ( lásd lent )
Molten Armor - ha lekerül egy stack Obsidian Armor, akkor cserébe kap egy ilyen buffot a boss. Ez csökken minden egyes add-idézéskor. A P2-es sebzését növeli egyébiránt ez a buff.
Eruption - a megjelenő aktív vulkánok sebzik a raidet, amíg azokat a boss el nem tapossa őket. Amikor ez megtörténik, akkor láva folyik ki a kráterekből, amelyeket el kell kerülni.

Lássuk az addokat.

Fragment of Rhyolith - kevés hp-val rendelkezik, de sok jön belőle. Összehúz -> AoE. Ha 15 secen belül nem sikerül őket ledarálni, akkor belerobbannak egy véletlenszerű játékosba ( más források azt írják, hogy az egész raidbe ), aki sebződik annyit, amennyi hp-ja maradt az addoknak
Spark of Rhyolith - egy elementál, amely szépen pulzál és sebzi a közelében állókat. El kell húzni a raidtől, majd focus DPS-el leverni. Itt is számít a gyorsaság, mivel egy kellemes buffot stackel magán : Infernal Rage, amely növeli a kiosztott és a bekapott sebzést is 10%-al, ezt 5secente castolja és gyűjti szépen

Ebből áll a phase 1. A mechanika elég egyszerű - megjelenik a boss, ezt 2 ( esetleg 3 ) melee DPS elkezdi kísérni, és irányítgatni. Itt a kommunkáció kiemelt fontosságú, hogy ugyanazt a lábat ütögessék. Amikor jönnek az addok, akkor azt megfelelően kezelni kell ( AoE ill. elcibálni a raidtől és DPS ) a tankoknak ill. a rangednek, egyébként mehet a boss DPS ( ami majd szépen emelkedik, ahogy egyre kevesebb páncél lesz rajta ). A megjelenő vulkánokra rá kell vezetni a bosst, amely ilyenkor sebez is ugyebár, ezt ki kell healolni. Ha a boss hp-ja leesik 25%-ra, akkor jön P2.
P2-ben a páncélja megolvad és immár lehet sebezni a bosst rendesen, valamint innentől tankolni kell ( ami még fennmaradt páncél, az eltűnik ).
Megkapja az alábbi képességet is:
Immolation - masszív AoE az egész raidre.

Itt egybeáll, tank&spank, BL, nuke.

Fontos részek:
- a boss irányítása. Ezt be kell majd gyakorolni, gyors targetváltás a megfelelő pillanatokban, valamint folyamatos kommunikáció ( érdemes egy embernek irányítani, kijelentenie, hogy 'Fordulunk jobbra', 'Fordolunk balra', 'Épp irányban van' )
- addkezelés. Ez triviális, a megfelelő addokkal a megfelelő módon kell elbánni
- P2-be fordulás úgy, hogy túl sok Molten Armor buff van a bosson. Mivel ez csökken minden egyes add-idézéskor, ezért amennyiben már látszik, hogy a boss hamarosan eléri a 25%-ot, ki kell várni még egy idézést, és csak utána kell átlökni P2-be
- amikor toppant a boss, akkor rajta áll a raiden -> mindenki sebződik, ellök mindenkit, stb. A raidnek így nem árt, ha kitér a boss útjából

HC módról még nincs info, lehet, hogy semmilyen bónusz képesség nincs, csak a szokásos nehezítések.
A fightban elég masszív RND forrás az, hogy a tűzhányók hová is kerülnek. Amennyiben a boss mögé, akkor sokáig tart, míg a boss megfordul, és eltapossa őket, addig pedig megy a folyamatos raidsebződés + debuff halmozás. Ellenben ha jó helyekre pakolja le, akkor sokkalta könnyedebb a harc kontrollálása.